Friday, March 28, 2014

Alma linnasprint 26.03.2014

Linnasprint on kujunenud juba väikseks traditsiooniks, seekord neljas. Korraldajad lubasid uuendatud kontrollpunkte, mina startisin uuendatud tiimikaaslasega. Uuendus puudutas muidugi ainult Linnasprintimist, sest kaaslaseks oli Kadri :) Õhtusteks tundideks panin Laura "kehaks" (prioriteedid eksole :)) ja nii me siis kella viie paiku minu juurest raekoja platsi sörkisimegi.


Olime kokku leppinud, et Kadri loeb ja mina lippan - Kadri on ilmselgelt minust parem orienteeruja ja minul on hetkeseisuga jooksutrenni rohkem all. Starti jõudes avastasime korraliku pikkusega järjekorra. Kadri võttis koha ära, mina tõin stardimaterjalid ja siis sörkisime vaheldumisi, et külm ei hakkaks. Igaks juhuks lugesime juhendi ka läbi, et olla kindlad, kas tegemist on ikka suundorienteerumisega ning milline kaart võtta. Juhendi lugemine ei tee paha, sest trahvide kogujaid seekord ikka oli. Stardis nägime ka Kairet ja veel mõnda tuttavat inimest.


Läks aega, mis ta läks, aga lõpuks olime stardijoonel. Vaadanud eelnevalt, kuhu suunas B-kaardiga inimesed alguses jooksevad, lippasin juba Lutsu raamatukogu poole, Kadri haaras kaardi. Üsna alguses kohe sain Kadri juhendamise järgi selgeks, kus on esimene punkt, aga leppisime kokku, et ma pikalt eest ei jookse. Niisiis, esimene punkt Jaani kiriku taga, mina jooksin komposteerima, Kadri lasi kerge sörgiga edasi Jaani tänava suunas. Eks need järgi jooksmised läksid kohati isegi "punasesse", sest Kadri ju ka paigal ei seisnud mind oodates.


Teine punkt, üles Toomekale, karskusseltsi maja tagant. Ma käin seal tõusutrennis. Punkt oli üsna tee peal, seega suurt vahet meil sisse ei tulnud. Kolmas punkt oli Kassitoomel, mäest üles-alla loksutamistega polnud kokku hoitud. Tegin kiiruslikus mõttes vale valiku ja jooksin alla trepist, mitte trepi kõrvalt, Kadri sai kõrvalt korraliku edu. Nägin punkti ära, künka otsas, kus see sõduritega kuju on. Kadri hakkas kõrvakliiniku suunas liikuma, mina ronisin "mäkke". Peale seda punkti oligi mul Kadrile järgi jooksmine veidi raske, kuigi tee läks algul allamäge, aga vahe oli korralik ja peale tenniseväljakuid panin juba peaaegu maksimumi välja :)


Enne neljandat punkti tuli meil viga. Ei jooksnud kohe peale kurvi Park Hotelli hoovi, vaid tegime ringi. Kadri oli enda peale vist natuke kuri, aga ma ütlesin, et vigadest räägime finishis, kui vaja. Neljas punkt oli varem olnud, eelmisel kevadel, mäletan, kui Elisega mööda jäist kallakut hoovist välja koperdsime. Viiendasse punkti joostes lippasin rahvaülikooli taha, aga keerasin aeda sisse, poleks pidanud, see oli tupik. Mõtleisn korra, et läheks üle, aga andisn endale aru, et väike tagasijooks võtab ilmselt vähem aega, kui ronimine, mis pealegi võib lõppeda katkiste riiete või jalgadega. Punkt Tiigi seltsimaja tagant käes ja edasi.


Järgmine punkt Vanemuise ülemise parkla kaubahalli poolses nurgas. Nii see, kui järgmine punkt Kaubamaja pargis on olnud. Ok, see Vanemuise parkla punkt on olnud ligilähedaselt, rohkem Vanemuise pool. Kadri ütles enne, et jäänud on see punkt ja üks veel. Ma vaatasin lehte, et ikka kaks peab veel olema. Mõtlesin juba, et kas on võimalik, et meil midagi vahele on jäänud. Lippasin nõlvast alla hüüdsin mõnevõrra eespool olevale Kadrile, et kaks peab veel olema. Õnneks oligi, Kadri ei arvestanud, et 8. ja finish on eraldi. Läbi Kaubahalli ja Kaubamaja parki, seal oli kaks punkti, Kadri andis suuna, milline võtta ja ise liikus finishi suunas. Ka siin oli vahe pikk ja mul tuli järgi saamiseks pingutada. Viimane punkt oli Rüütli ja Raeplatsi nurk ja siis finishisse. Ei saa öelda, et ei oleks pingutanud, tagasiteel arutasime, et ju minut kiiremini oleks saanud, rohkem hetkel ilmselt mitte. See minut poleks meile kõrgemat kohta andnud, platseerusime Sulg-Hirv tiimi järel neljadaks, vahe 1:50.


Väga tore õhtu oli – sain üle tüki aja joosta koos Kadriga, ilm oli suurepärane, joosta hea, tulemus hea :)






No comments:

Post a Comment