Wednesday, October 13, 2010

Julge hundi rind on...

… rasvane vói haavleid täis. See peaks selguma 24. Oktoobril Pärnus. Ühesónaga kava on joosta kahe staadioni 5,3km jooksu absoluutselt vóimete piiril, anda niipalju, kui anda on.

Arvesse vóttes Kadri soovitusi, millalgi ikka tempo kellaga välja arvestada, käisin täna Tähtveres testimas. Ilmselt ei olnud täna selleks parim päev, sest tegelikult planeerisin ma hommikul, kas üldse mitte minna vói kui siis kóndida. Olles jóudnud ovaalile oli kiusatus proovida ikkagi väga suur. Esimese 850m ringi tegin tempos 4:50. Tänases seisus tundus see olevat viimane piir. Tähtveres on muidugi…khm… tóusudega rada (no aga ausalt, Pärnus pole sedagi, mis seal!). Ühesónaga selle 850 meetri järel oli mul süda kaunikesti paha. Kahtlane, et ma selles tempos 5,3km vastu pean, isegi absoluutselt siledal maal ja hea enesetundega. 3 vóibolla tóesti, aga 5,3… no ei tea…

Taastusin pisut ja tegin 5:30se ringi. See oli mugav, natuke liigagi. Tahaks nüüd vahelduseks teha sellise jooksu, et tóesti on finishis tunne, et endast on antud KÓIK. Viimasel ajal olen palju selle hea enesetunde hoidmise peale välja läinud, Viljandi peale tagasi móeldes vóibolla natuke üleliia. Ja eelmisel aastal Pärnus oli mu aeg 28min ja varu jäi üksjagu, 25 oleks sellel aastal küll miinimumprogramm.

Viimase ringi jooksin umbes 5:15 kandis. See oli ok, aga 25 minutiga läbimiseks peab mu km aeg jääma ikkagi ALLA 5:00. Ónneks on aega 11 päeva ja jóuab veel oma keha selle móttega harjutada.

2 comments:

  1. Mõtlesin, et kuidas mina valmistuks? Ma teeks ühe pika ja rahuliku trenni lõppu tõusudeta asfaldirajal (nagu Pärnus) võistlustempos lõigu. Võibolla mitte 5,3 km, aga näiteks 3,5. Jookseks ikkagi kasvavas tempos, no alguses 5.10 km, lõpus 4.50. Ja korralikult tuleb sooja teha enne võistlust, just kiiremaid liigutusi ka.
    Päris huvitav, kui keegi jooksuinimene loeb, võiks arvamust avaldada, et kas minu mõte on hea või mitte?
    Kadri

    ReplyDelete
  2. Aitäh Sulle Kadri nóuande eest! Ma arvan, et ma proovingi nii teha nagu Sa soovitasid. Püüan seekord tóesti ka soojendusele enam tähelepanu pöörata, eriti kuna selline lühike ja (loodetavasti)üsna kiire jooks tuleb. :)

    ReplyDelete