Friday, October 1, 2010

Unistused, unistused!

Käesolev nädal on olnud juba vórdlemisis "täisväärtuslik", vóimalik on olnud joosta ka pikemaid otsi, kui 30 minutit. Energia on taastunud maratonieelsele tasemele.

Leidsin endale eelmise nädala lópus uue eesmärgi ja unistuse – Pola Circle Marathon 2011. Maraton toimub Gröönimaal! Gröönimaal, mis on juba aastaid Islandi kórval olnud minu suur unistus! Aga alati olen ma selle, kui utoopia kórvale lükanud. Kui Island on tundunud reisisihtkohana veel veidigi teostatav, siis Gröönimaa… Ja nüüd on juhtunud nii, et utoopiast on saanud reaalne plaan. Lühidalt: maraton toimub oktoobri lópus Gröönimaal, algusega sisemaalt liustikult ja lópuga ühes linnas, millest mul on korduvast lugemisest hoolimata jäänud meelde ainult algus Kang…. Reis algab Kopenhaagenist. Hommikul sóidetakse välja ning hommikul jóutakse kohale ka, kuigi lend kestab 5h, aga ajavahe on GMT-3. Samal päeval on vist mingi ekskursioon vói niisama ringi kolamine. Järgmisel päeval toimub rajaga tutvumine ning pastaparty. Kolmandal päeval maraton, neljandal jälle ekskursioon ja viienda pärastlóunal tagasisóit. Nüüd on mul eesmärk, mille nimel aasta raha koguda! See 30 000 tundub teostatav küll.

Loomulikult olen ma juba 100 korda lugenud juhendit ja tutvunud kóikvóimalike PCM materjalidega. Rajaprofiil on muidugi aukartustäratav. Samas vähemalt nii kórgeid kohti pole, et "mäestikuprobleeme" tekkima peaks – kórgeim punkt on 550m. Juba mótlen, et kui Gröönimaal käidud saab, siis tuleb Island kindlamalt kavasse vótta – loomulikult koos maratoniga J Ning "Midnight Suni" tahaks ka millalgi joosta. Veidi on mul muidugi kahju, et 2011 Tallinn suure tóenäosusega jooksmata jääb, aga PCM nimel ma olen nóus sellest loobuma!

Tagasi reaalsusesse pöördudes, siis Viljandini on jäänud 10 päeva. Hetkel näib, et 10 minutiga parandamine on realistlik, rohkem vóibolla seekord ei hakka punnimagi. Eelkóige tahaks, et seal oleks kergem ja vähem paha, kui eelmisel aastal!

Vaatasin linna nime ka järele –
Kangerlussuaq.

No comments:

Post a Comment