Saturday, November 27, 2010

Lumi!!!

Mul on küll hetkel käsil puhkusenädal, aga kuna Laura nóuab minult uut juttu, siis kirjutan veidi sellestki vähesest, mis ma teinud olen. J

Kóigepealt muidugi: lumi!!! Nüüd on riided-jalanóud siis tóelised talveristsed kätte saanud. Eelnev kóik on olnud nali, aga viimastel päevadel on óues olnud stabiilsed miinuskraadid ning lund kohati juba pólvini.

Puhkusenädala vótsin tegelikult pisut pealesunnitud korras, otseselt see maratonieelsesse plaani ei mahtunud, aga organism nóudis selle välja. Ja nóudis seda nii vaimne, kui füüsiline pool. Esimene sellega, et mitmel päeval oli "ei viitsi-taha-jaksa" tunne ning otsustasin, et selleks, et maratoniks säiliks värskus ja TAHE, ei tohi ma kuu enne ennast päris hambad ristis ka trenni sundida, eriti väsimusega. Füüsiline probleem puudutab alaselga ning istmikunärvi ja sellega seoses aegajalt kogu vasakut poolt vöökohast allapoole. Tegelikult pole see jooksmisele takistuseks olnud, vastupidi, oli paar nädalat, kus jooksmine oli ainus valuvaba tegevus, kuid otsustasin, et kuna ma viimastel nädalatel olen probleemile intensiivselt (ja aegajalt üsna piinarikkalt) lahendust otsinud (geelid, pipraplaastrid, massaaz) tasuks igal juhul ka külmetamisriskist hoiduda. Eriti kuna miinuskraadid tulid küllalt ootamatult.

Ühe tóelise lumega jooksu olen siiski teinud, kuigi see kestis vaid 35 minutit. Kóik oli nii ilus, et emotsioon oli pidevalt laes. Positiivne oli ka see, et Asicsid "haagivad" hästi, libedusmuret polnud. Siiski kavatsen lähipäevil külastada mónda matkapoodi ning soetada endale talla alla kinnitatavad naelad. Lisaks on mul vaja maski, sest rätik nina ees ei toimi. Esiteks peab seda pidevalt kohendama, mis on tüütu ning teiseks läheb see karmimate miinustega lihtsalt jäässe, mis on ohtlik. Ma kahtlustan, et sellest vóisid ka minu eelmise aasta póskoopapóletikud idanema hakata, et jooksin kord –30ga pool tundi jääklomp póskedel.

Toomel joostes kohtasin palju lumelaudureid ja mul on tunne, et mingi talispordivarustuse ma endale ikka soetan, kas laua vói uisud, eks näis.

Sóbrad – kóik óue sporti tegema! Näiteks kelgutama…

1 comment:

  1. Mina käisin eelmisel talvel ühe korra pepulauaga sõitmas. Päris tore oli. Peaks kordama äkki.

    ReplyDelete